Wednesday, December 22, 2010

~1+1=3~

assalamualaikum w.b.r.

untuk semua pengunjung blog saya..terima kasih..

sinergi..apa itu??kekuatan..

kali ini..bicara saya berkisar sebuah novel yang pada pengamatan saya, sangat sesuai disajikan untuk para muslimin dan muslimah yang mahu memperbaiki diri..untuk periksa iman kita semula..tahap mana iman kita..saya sendiri begitu terkesan dengan novel ini..gaya bahasanya juga senang untuk difahami..

saya syorkan untuk membacanya pada semua teman-teman blog saya..jika belum membacanya lagi..kadang-kadang..perkataan dari seseorang boleh menyedarkan kita sesuatu yang kita belum atau tidak sedar..semoga Allah merahmati penulis muda ini..amin..

ingin juga saya berkongsi kata-kata menarik dari novel ini..

~kalau benar sahabat,
biar berpimpin tangan merentas syurga,
bukan menjadi pengkhianat,
melempar sahabat ke neraka,
maka jadilah pelindung yang melindungi sahabatnya daripada azab seksa-Nya~

sahabat..ya..sahabat yang benar-benar membawa kita ke arah kebaikan..perlu dicari..tapi jangan sampai meninggalkan sahabat yang lain..sahabat juga kekuatan kita dalam mencari redha Allah di muka bumi ini..

nak tau lebih lanjut?jom dapatkan buku ini..kerana formulanya:1+1=3

kenapa 3??dapatkan novel sinergi garapan hilal asyraf di pasaran..masih belum terlambat..

salam kasih dari saya..kerana saya menyayangi teman-teman semua kerana Allah s.w.t.



0 comments:

Post a Comment

 

web site traffic statistics
Palm Harbor Florida Dating