Thursday, January 6, 2011

.:::nikmat:::.



dengan nama Allah Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

nikmat..ya..nampaknya nikmat sihat saya sedang diuji..sakit itu kaffarah dosa..saya terima dengan lapang dada..insyaAllah..nikmat sihat yang kadang-kadang saya alpa dengannya..terima kasih pada sahabat-sahabat yang sudi membantu..dan yang paling utama..terima kasih pada ummi kesayangan saya yang menelefon lewat petang tadi untuk bertanyakan perkembangan diri ini..

mama..uhibbuk ya mama.. ya sohibati..syukran jazilan..

dan untuk sahabat-sahabat saya di alam maya ini..jagalah kesihatan kamu semua dengan sebaik-baiknya ya..jika sudah qada' dan qadar kamu ditimpa penyakit..jangan mengalah dan berputus asa..itu tandanya kita masih lagi diuji dengan tahap keimanan di samping tahap kesabaran kita..doakan agar dipermudahkan urusan saya ya..syukran jazilan..kita harus merasa bangga dengan pilihan dan ujian Allah pada kita..mari kita berlapang dada akan ujian-Nya..insyaAllah..

"Apakah manusia mengira, mereka akan dibiarkan berkata: Kami telah beriman, sedangkan mereka itu belum diuji?"
[QS Al-Ankabut 29:2]


"Dan sekiranya kamu bersyukur, nescaya akan Aku tambahkan (nikmatmu), tetapi sekiranya kamu kufur, sesungguhnya azab-Ku amat pedih"
[QS Ibrahim 14:7]

p/s:hanya Allah berkuasa membalas jasa baik kalian(SMM, ZH, NSN, NAN, NAO)..saya berbangga mempunyai kalian dalam mewarnai hidup saya sebagai seorang hamba di muka bumi Allah ini..

0 comments:

Post a Comment

 

web site traffic statistics
Palm Harbor Florida Dating